Fload SB

16. septembra 2011

Facebook umožňuje sledovanie ľudí

odbery_zuckerberg

Ak ste potrebovali na Facebooku sledovať niekoho príspevky, museli ste byť jeho priateľ. Po novom už nemusíte byť pridaný za priateľa, jednoducho sa prihlásite k odberu.

Takže, teraz môžete sledovať príspevky celebrít bez obojstranného pridania medzi priateľov. Stačí prejsť na profilu stránku človeka, ktorého chcete sledovať a stlačiť tlačidlo na prihlásenie odberu.

facebook_odber

Po prihlásení odberu si môžete vybrať koľko a aký typ aktualizácií chcete odoberať.

facebook-odber_1

 

 

Použité zdroje: blog.facebook.com

5 komentárov :

  1. ako sa to da potom niekomu zablokovat ked nechcem aby to odoberal kedze ho nemam a ani nechcem mat v priateloch?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Funkciu odoberania najprv musíte povoliť na svojom profile, aby Vás mohli ľudia sledovať. Pokiaľ nechcete, aby Vás sledovali, nemusíte robiť nič. Facebook si nemôže dovoliť, aby táto funkcia sledovania bola aktivovaná všetkým, teda aj tým, ktorí ju nechcú.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa chcem opýtať ako je možné že moja priateľa vidí A vie že koho si ja pozerám na Facebooku A ešte si prečítala že skym si píšem...ona mi to nechce povedať že ako to robí lebo už aj jej kamarátka si takto sleduje jej priateľa. ..pomôžte mi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nič oficiálne neexistuje. Bolo by to narušenie súkromia. Pravdepodobne pozná tvoje heslo na FB.

      Odstrániť
    2. Pre overenie, či používaš svoje konto sám klikni na tento odkaz.
      Zoznam prihlásení
      Tam sa dozvieš, kde všade si prihlásený.

      Odstrániť