Fload SB

31. júla 2012

Oficiálny messenger pre Facebook je oficiálne vydaný - aktualizácia

fb_messenger
Aktualizácia - 1:  Facebook Messenger pre Windows bol dňom 3. 3. 2014 vypnutý

Aktualizácia: Facebook aktualizoval Facebook Messenger, teraz ho môžu používať aj požívatelia Windows XP a Vista.

Po uniknutej verzii Facebook Messenger vyšla oficiálna verzia. Áno, je to tak. Avšak, ak ste mali nainštalovanú uniknutú verziu, noviniek sa nedočkáte.
Dôležitá správa na úvod je, že Facebook Messenger je iba pre Windows a len pre verziu Windows 7. Podľa predstaviteľov Facebooku by sa mala v blízkej dobe objaviť aj verzia pre nižšie verzie Windowsu a Macu.
Facebook Messenger je primárne určený len na posielanie textu. Čiže podporu videochatu v ňom nehľadajte. Ani príspevky nemôžete komentovať a dokonca ani posielať správy offline.
Aplikácia veľmi jednoduchá – umožňuje len nastaviť zvuk v chate a ukotviť program na pravej časti obrazovky. Na vrchnej lište sa zobrazujú nové žiadosti o priateľstvo, notifikácia o nových správach, komentároch či označeniach. Ak si však chcete napríklad reagovať na nový komentár, musíte tak urobiť v prehliadači. Zdá sa to dosť nelogické. Keď si pustím FB Messenger a zistím, že mám novú žiadosť o priateľstvo, musím spustiť webový prehliadač, aby som musel túto notifikáciu vybaviť. Nevidím teda zmysel, prečo inštalovať aplikáciu, keď aj tam potom musím použiť prehliadač.

10 komentárov :

  1. po najnovšej aktualizácii fb messenger v mobile nefunguje,nech robím,čo chcem,absolútne to nejde.....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Treba skúsiť odinštalovať, stiahnuť zo stránky
    https://www.facebook.com/mobile/messenger
    a nainštalovať. Čo to robí, keď nejde (píše nejakú chybu)?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. co mam robit ked mi vipina mesenger a nabieha mi tam furt aplikaia prestala fungovat aj som ho restartoval ale fut to robi

      Odstrániť
    2. co mam robit ked mi vipina mesenger a nabieha mi tam furt aplikaia prestala fungovat aj som ho restartoval ale fut to robi

      Odstrániť
    3. Facebook messenger bol oficiálne vypnutý v marci 2014. Takže spustiť sa ho už nepodarí.

      Odstrániť
  3. Ukáže sa len biela stena a stále vypisuje že sa načítava. A správy sa pritom vôbec neukážu..stará verzia sa nedá od niekadial stiahnut?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Facebook messenger bol vypnutý v marci 2014. Príspevok bude aktualizovaný.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. co mam robit ked mi fut nabieha na mesengeri ze aplikacia prestala fungovat

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Co mam robiť ked chcem aktualizovať messenger.. ale na obchod play mi neukazuje aktualizáciu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja vidím poslednú verziu Messenger 76.0.0.13.70
    Sťahuj tu (overené APK)
    Facebook Messenger 76.0.0.13.70

    OdpovedaťOdstrániť